حسن علیشیری

حسن علیشیری

ترانه‌سرا، نمایشنامه‌نویس و مترجم
حسن علیشیری

حسن علیشیری

ترانه‌سرا، نمایشنامه‌نویس و مترجم

نخستین قسمت برنامه‌ی «رادیو ترانه» در «ایران‌صدا»

پنجشنبه 21 بهمن ساعت 14 گفتگوی مرا با «سعید کریمی» در برنامه‌ی «رادیو ترانه» در ایران‌صدا بشنوید و ببینید!... «رادیو ترانه» برنامه‌‌ای‌ است زنده و گفتگومحور درباره‌ی ترانه و ترانه‌سرایی با اجرای من از رادیو اینترنتی «ایران‌صدا»...برای شنیدن و مشاهده‌ی برنامه در زمان پخش به وب‌سایت www.iranseda.ir مراجعه کنید. 

موضوع این برنامه: ترانه‌ها و سرودهای ملی و میهنی 

 

پ.ن:  این برنامه‌ی رادیویی به صورت تصویری نیز قابل مشاهده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشید سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:21

سلام.

این رادیو فقط اینترنتیه؟ یا از رادیو سراسری هم پخش میشه؟

شما فقط پنجشنبه بعد از ظهرها برنامه دارین؟

این برنامه تازه آغاز به کار کرده؟

سلام دوست عزیز، بله این رادیو رو فقط از طریق سایت ایران صدا میشه شنید. من فقط پنجشنبه‌ها برنامه دارم و تا جایی که می دونم چند ماهی هست که ایران صدا داره برنامه زنده پخش می کنه

فرشید یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:59

سلام
من پنجشنبه ساعت ۲ سایت را باز کردم. اما خبری از گفتگوی شما نبود.

اگر انجام شده است و امکان دارد فایل صوتی یا تصویری آن را روی وبلاگتان بگذارید.

سلام دوست عزیز برنامه ساعت ۲:۱۰ شروع شد. فایل برنامه را نیز به زودی اینجا قرار می دهم

نازنین هدایت نژاد چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 http://www.mahea3muni.blogfa.com

سلام مهربان.. سری هم ب کلبه ی من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد