حسن علیشیری

حسن علیشیری

ترانه‌سرا، نمایشنامه‌نویس و مترجم
حسن علیشیری

حسن علیشیری

ترانه‌سرا، نمایشنامه‌نویس و مترجم

بابک صحرایی در رادیو ترانه

 

پنجشنبه ۱۹اسفند ساعت ۱۴:۱۵گفتگوی مرا با «بابک صحرایی» در برنامه‌ی «رادیو ترانه» در ایران‌صدا بشنوید و ببینید!... «رادیو ترانه» برنامه‌‌ای‌ است زنده و گفتگومحور درباره‌ی ترانه و ترانه‌سرایی با اجرای من از رادیو اینترنتی «ایران‌صدا»...برای شنیدن و مشاهده‌ی برنامه در زمان پخش به وب‌سایت www.iranseda.ir مراجعه کنید. 

 

پ.ن:  این برنامه‌ی رادیویی به صورت تصویری نیز قابل مشاهده است.

نظرات 12 + ارسال نظر
علی دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام

سال نو مبارک

به روزم با :

" اجرای زنده ی ترانه ی " رُکیَه صَفَر "

دعوت می کنم دیدن این فایل تصویری رو از دست ندین ...

منتظر تون هستم ...

صدیقه حسینی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 http://ham-taranegi.blogfa.com

با من بد کردی اما بد نبودی/
با ترانه ای به روزم
و منتظر نگاهتان!
حتما سر بزنید!
با تشکر:
صدیقه حسینی

مسعود عباسی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:49 http://www.danza.blogfa.com

سلام
یه سوال داشتم...
آخرین باری که خانه ترانه ی پارک شفق تهران رفتم سه چهار سال پیش بود.
خواستم بدونم اگه شما هم اونجا رفت و آمد دارید زمان و مکان فعلیش رو بهم بگید...فوری....منتظرم و ممنون

سلام، تا جایی که من می دونم و البته نرفتم جلسات خانه ترانه پنجشنبه ها ساعت در محل فرهنگستان هنر در خیابان ولیعصر برگزار می شه

کیانوش یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:29

سلام. این واقعیت دارد که ترانه دیروز امروز فردا را روزبه بمانی سروده است؟

من بدون تو نمی تونستم
خواب من پر شده بود از کابوس ...

اگه بمانی سروده مربوط به چه سالی میشه؟

مرسی.

این ترانه از روزبه بمانیه اما یه ترانه عاشقانه ست و دست کم دو سال پیش سروده شده، چون خود من از روزبه اون رو شنیدم. و تا جایی که من میدونم بدون اجازه از روزبه برای این برنامه استفاده شده

کیانوش سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:27

با تشکر از شما. این آهنگ قبل از این برنامه توی آلبومی منتشر شده بود؟ اگه منشتر نشده بود چطور به دست عوامل این برنامه رسیده که بدون اجازه ازش استفاده کنند؟ این ترانه چه زمانی در برنامه استفاده شده؟ هنوز استفاده میشه؟
آیا بمانی یا آهنگساز یا خواننده تا امروز به این استفاده بدون اجازه از اثرشون اعتراض کردن؟
مرسی.

روزبه و مهدی یراحی در مصاحبه با مجله دیار در مورد این ترانه صحبت کردند. اونها ترانه رو برای برنامه ی دیگری به تهیه کننده داده اند اما تهیه کننده بدون گرفتن نظرشون چند سال بعد ترانه رو برای این برنامه استفاده کرده. این تمام چیزی هست که من می دونم. از این که دیر پیامتون رو منتشر کردم عذر می خوام، متاسفانه به ندرت اینجا سر می زنم

کیانوش پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:56

سلام. چرا کامنت آخر من منتشر نشد؟

محمود جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:09

سلام. این گفتگوهای رادیویی دیگه ادامه ندارند؟ چرا؟

وحید شاکر جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 http://www.neveesa.com/?p=45

سلام
با مقاله ی : « ظهور نسلی فرا نوین در ترانه سرایی معاصر » به روز هستم.
منتظر حضور سبز شما...
سپاسگزارم.

کیانوش سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:58

شما هم دستتون برسه سانسورچی خوبی هستیدا! خوب کامنتا رو دستچین می کنید.

مهدی موسوی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:59

سلام
بعد از گذشت سه ماه محدودیت دسترسی به وبلاگم برداشته شد
و از امروز دوره ی تازه ی وبلاگ نویسیم رو آغاز کردم
با یادداشت و لینک و شعر منتظر حضورتان هستم
با احترام
مهدی موسوی

ریحانه جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:02

سلام اگه میشه ما ترانه سراهارو راهنمایی کنید که چطوری ترانه هامونو به اقای معین برسونیم
اقای علیشیری لطفا یه جواب قانع کننده بدید مثل همکاراتون بی اعتنایی نکنید

سلام، به نظرم بهترین راه برای رسوندن ترانه‌هاتون به آقای معین ارسال ترانه‌ها بوسیله‌ی ایمیله. آدرس ایمیلشون هم در سایتشون هست. یا می‌تونید ترانه‌ها تون رو برای آهنگسازانشون از جمله آقای بابک زرین که در تهران هستند بفرستید.

کتایون پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:25 http://katayoonnikoo.persianblog.ir

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد