حسن علیشیری

حسن علیشیری

ترانه‌سرا، نمایشنامه‌نویس و مترجم
حسن علیشیری

حسن علیشیری

ترانه‌سرا، نمایشنامه‌نویس و مترجم

روزبه بمانی در رادیو ترانه

 

پنجشنبه ۵ اسفند ساعت ۱۴:۱۵گفتگوی مرا با «روزبه بمانی» در برنامه‌ی «رادیو ترانه» در ایران‌صدا بشنوید و ببینید!... «رادیو ترانه» برنامه‌‌ای‌ است زنده و گفتگومحور درباره‌ی ترانه و ترانه‌سرایی با اجرای من از رادیو اینترنتی «ایران‌صدا»...برای شنیدن و مشاهده‌ی برنامه در زمان پخش به وب‌سایت www.iranseda.ir مراجعه کنید. 

 

پ.ن:  این برنامه‌ی رادیویی به صورت تصویری نیز قابل مشاهده است.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:10 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام

" آلبوم رُکیَه صَفَر با صدای اسحق احمدی "

به روزم با آلبومی کاملا بندر عباسی و بسیار متفاوت ...

منتظر حضور صمیمانه ی شما دوست عزیزم هستم ...

محمدرضا میرزایی دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:39

یه سوال بپرسم راست و حسینی جواب می‌دی با این‌که میدونم برات سخته. عجیب نیست دو هفته پشت سر هم مهمون برنامه‌ات کسایی هستند که این چند وقته مشکلات و اختلافات‌شون با یغما از کفر ابلیس هم مشهورتر شده؟

والا به قول شما راست و حسینی‌ش این که اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم اما خق با شماست. هم رضا و هم روزبه با یغما مشکل دارند اما خوشبختانه من مشکلی با یغما ندارم. به هر حال تعمدی تو این موضوع نبوده.

سید مهدی موسوی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 http://bahal14.persianblog.ir

سلام داداش
غرض عرض سلام بود

خیلی مخلصیم برادر. خیلی لطف کردی

حمید یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:44 http://www.rees.blogfa.com

سلام اقای علیشیری
خوشحال میشم نظر شمارو راجع به کارام بدونم.
ادرس وبلاگو گذاشتم واستون
به امید رفاقتی تازه
بدرود
حمید زاهدزاده

کانون هواداران روزبه بمانی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:32 http://roozbehbemani.blogfa.com

سلام...امیدوارم حالتون خوب باشه...مدیر وبلاگ کانون هواداران روزبه بمانی هستم...میخواستم بببینم امکانش هست این مصاحبه رو در اختیارمون قرار بدید...صوتی یا تصویری...ممنون میشم این لطف رو در حق ما بکنید...منتظر جوابتون هستم...ممنون از لطفتون...

a شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:11

جناب آقای علیشیری میشه خواهش کنم فایل صوتی و تصویری این مصاحبه رو در وبتون قرار بدید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد